Aanmelden bij bpfBOUW
Gefeliciteerd! U bent voor uzelf begonnen in de sector Natuursteen of Afbouw. Of u neemt uw eerste werknemer in dienst. Een van de zaken die u dan moet regelen is pensioen. Meld uw bedrijf daarom aan bij bpfBOUW. Gaat een administratiekantoor uw pensioenadministratie doen? Dan kan u de aanmelding ook aan hen overlaten.
Aanmelden in 3 stappen geregeld
- Stap 1: Aanmeldformulier invullen
U geeft het KVK-nummer en de contactgegevens van uw bedrijf aan ons door. Binnen 3 werkdagen sturen wij een link om de aanmelding af te ronden in ons portaal.
Als u ook het KVK-nummer, RSIN en de contactgegevens van uw administratiekantoor doorgeeft, kan het administratiekantoor de aanmelding voor u voltooien in het portaal. - Stap 2: Aanmelding voltooien in ons portaal
U of uw administratiekantoor logt in op ons Selfservice Werkgevers Portaal met eHerkenning EH3. In het portaal vult u de gegevens aan die nodig zijn voor de pensioenadministratie zoals het loontijdvak en de cao-indeling. - Stap 3: Starten met de pensioenaangifte
Wij controleren de gegevens en sturen een bevestiging dat de aanmelding is voltooid. Dan kan u of uw administratiekantoor de eerste pensioenaangifte voorbereiden.