Meestal heb je hier geen last van, maar soms is er technisch onderhoud nodig.
Daarom is Mijn Bouwpensioen van zaterdagmiddag 9 december 12:00 tot uiterlijk zondagmiddag 10 december 14:00 niet beschikbaar.
BpfBouw.nl blijft wel beschikbaar.
Excuses voor het ongemak.
Als administratiekantoor wil je jouw klant zoveel mogelijk ontzorgen. Op deze pagina leggen we uit hoe je een klant kan aanmelden bij bpfBOUW.
Heeft je klant personeel in dienst, of gaat dat binnen nu en een maand gebeuren? Meld de klant dan aan via ons aanmeldformulier.
Hiervoor zijn deze gegevens nodig:
Wij controleren vervolgens of de klant inderdaad verplicht is om zich bij ons aan te sluiten. Jij en de klant krijgen binnen 3 werkdagen bericht hierover.
Je ontvangt per e-mail een link naar ons Selfservice Werkgevers Portaal. Om in te loggen heb je eHerkenning EH3 nodig. In het portaal vul je de gegevens aan die nodig zijn voor de pensioenadministratie, zoals het loontijdvak, de cao-indeling en het rekeningnummer.
Wij controleren de gegevens in het portaal en sturen een bevestiging dat de aanmelding is afgerond. Daarna kun je de pensioenaangifte starten. Jouw klant ontvangt hierover ook bericht van ons.
Dan kun je deze nog niet digitaal aanmelden.