Als administratiekantoor wilt u uw klant zoveel mogelijk ontzorgen. Bekijk hoe u uw klant kan aanmelden bij bpfBOUW.
Heeft uw klant personeel in dienst, of neemt hij binnen nu en een maand personeel in dienst? Meld uw klant aan via ons aanmeldformulier.
U heeft de volgende gegevens nodig:
Wij controleren vervolgens of uw klant inderdaad verplicht bij ons aansluit. U en uw klant krijgen binnen 3 werkdagen bericht hierover.
U ontvangt per e-mail een link van ons. Hiermee logt u in op ons Selfservice Werkgevers Portaal. U heeft hiervoor eHerkenning EH3 nodig. In ons portaal vult u de gegevens aan die nodig zijn voor de pensioenadministratie zoals het loontijdvak, de cao-indeling en het rekeningnummer als uw klant gebruikmaakt van automatische incasso.
Wij controleren de gegevens die u heeft doorgegeven in het portaal. U krijgt dan een bevestiging dat de aanmelding is voltooid. Daarna kunt u starten met de pensioenaangifte. Wij laten uw klant ook weten dat de aanmelding volledig is afgerond.
Dan kunt u uw klant nog niet digitaal aanmelden.
Dan kunt u uw klant nog niet digitaal aanmelden.