Je ontvangt dan alle belangrijke informatie over je pensioen in Mijn Bouwpensioen. Je krijgt een e-mail als er een bericht voor je klaar staat. Zo mis je niks en ben je snel op de hoogte.
Je ontvangt een factuur van ons via e-mail of post. In het Selfservice Werkgevers Portaal staat het volledige overzicht van je facturen. Welke facturen krijg je van ons?
Je ontvangt een premiefactuur als je de loon- en premiegegevens hebt aangeleverd. Op je premiefactuur zie je:
Dan maken wij zelf een schatting van je loon- en premiegegevens. Daarvoor gebruiken wij de laatste gegevens die je bij ons aanleverde. Omdat je de loon- en premiegegevens dan niet zelf bij ons aanlevert, ontvang je ook een rentefactuur.
Als je te veel premie hebt betaald ontvang je een creditfactuur.
Wat je te veel betaalde, verrekenen we direct met deze facturen. Dat doen we alleen als de factuur nog niet is overgedragen aan een incassobureau
Dan blijft het bedrag dat je te veel betaalde openstaan. En verrekenen wij dat met de eerstvolgende factuur.
Je ontvangt een rentefactuur: