Zijn je betaalgegevens veranderd? Geeft dat meteen aan ons door. Zo voorkom je dat je facturen niet ontvangt of te laat betaalt.
Gebruik voor je facturen een mailbox waar meerdere mensen bij kunnen. Zo zorg je dat facturen altijd goed aankomen en opgepakt kunnen worden. De contactpersoon of het e-mailadres wijzig je in het Selfservice Werkgevers Portaal (SWP):
Je wijziging is niet direct zichtbaar. Staat de status in ‘Overzicht wijzigingsverzoeken’ op 'verwerkt'? Dan is je wijziging binnen 10 werkdagen zichtbaar via ‘Organisatiegegevens wijzigen’ in SWP.
Je rekeningnummer wijzig je in het Selfservice Werkgevers Portaal (SWP):
Je kunt 2 rekeningnummers aan ons doorgeven. Het rekeningnummer ‘In’ is het rekeningnummer waarmee je de premies betaalt. Het rekeningnummer ‘Uit’ is het rekeningnummer waarop wij te veel betaalde premies terugstorten.
Het instellen van automatische incasso doe je in het Selfservice Werkgevers Portaal (SWP):
Je krijgt per e-mail of brief bericht zodra de automatische incasso ingaat. Wij schrijven dan alle openstaande premiefacturen automatisch af van je rekening. Zorg er daarom voor dat je geen betalingsachterstanden hebt.