Zorg dat uw betaalgegevens altijd bijgewerkt zijn. Zo voorkomt u dat u facturen niet ontvangt of te laat betaalt.
Gebruik voor uw facturen een mailbox waar meerdere mensen gebruik van maken. Zo voorkomt u dat facturen niet meer aankomen als een personeelslid uw organisatie verlaat. U wijzigt de contactpersoon of het e-mailadres in het Selfservice Werkgevers Portaal (SWP):
Uw wijziging is niet direct zichtbaar. Staat de status in ‘Overzicht wijzigingsverzoeken’ op 'verwerkt'? Dan is uw wijziging binnen 10 werkdagen zichtbaar via ‘Uw organisatiegegevens wijzigen’ in SWP.
Uw rekeningnummer wijzigen doet u in het Selfservice Werkgevers Portaal (SWP):
U kunt 2 rekeningnummers aan ons doorgeven. Het rekeningnummer ‘In’ is het rekeningnummer waarmee u de premies betaalt. Het rekeningnummer ‘Uit’ is het rekeningnummer waarop wij te veel betaalde premies terugstorten.
Het instellen van automatische incasso doet u in het Selfservice Werkgevers Portaal (SWP):
U krijgt per e-mail of brief bericht zodra uw automatische incasso ingaat. Wij schrijven dan alle openstaande premiefacturen af van uw rekening. Zorg er daarom voor dat u geen betalingsachterstanden heeft.