Het is belangrijk deze signalen zo snel mogelijk op te lossen, zodat wij uw levering goed kunnen verwerken.
Via het Selfservice Werkgevers Portaal ziet u welke signalen open staan. U lost deze daarna op via uw salarissoftware.
Wat houdt u bij de hand?
- Uw eHerkenning inlogmiddel.
- Uw salarissoftware.
Wat gaat u doen?
- Log in op het Selfservice Werkgevers Portaal. Hier controleert u de signalen. Volg de handleiding 'Corrigeren signalen'. Hier leest u in stap 1 tot en met 7 stap voor stap hoe u signalen controleert.
- U leverde uw gegevens aan via uw salarissoftware. Verwerk de signalen dus ook via uw salarissoftware.
- Afhankelijk van de status van uw signaal lost u deze op een andere manier op. Is uw signaal:
- onwaarschijnlijk? Controleer of de gesignaleerde informatie correct is. Kloppen de gegevens inderdaad niet? U hoeft alleen de inkomstenverhouding (ikv) waar signalen voor open staan opnieuw aan te leveren. U kunt natuurlijk ook de hele periode opnieuw aanleveren als dit gemakkelijker is. Als de gegevens wel kloppen hoeft u niets te doen.
- verwerkbaar? U hoeft alleen de inkomstenverhouding (ikv) waar signalen voor open staan opnieuw aan te leveren. U kunt natuurlijk ook de hele periode opnieuw aanleveren als dit gemakkelijker is.
- onverwerkbaar? Lever de gehele levering opnieuw aan.
En wat nu?
Zijn de signalen opgelost en de gegevens opnieuw aangeleverd? Dan kunt u verder naar stap 3.