Wijzigen betaalgegevens

Zorg dat uw betaalgegevens altijd bijgewerkt zijn. Zo voorkomt u dat u facturen niet ontvangt of te laat betaalt.

Gebruik voor uw facturen een mailbox waar meerdere mensen gebruik van maken. Zo voorkomt u dat facturen niet meer aankomen als een personeelslid uw organisatie verlaat. U wijzigt de contactpersoon of het e-mailadres in het Selfservice Werkgevers Portaal (SWP):
  • Ga naar pensioenaangifte.apg.nl.
  • Log in met eHerkenning.
  • Kies 'SWP' in de balk bovenaan.
  • Ga naar het tabblad 'Organisatie'.
  • Kies de optie 'Uw organisatiegegevens wijzigen'.
  • Klik op 'Financiële administratie'.
  • Wijzig de gegevens van de contactpersoon of het e-mailadres.
  • Kies tot slot voor 'Sla op en verstuur'.

Uw wijziging is niet direct zichtbaar. Staat de status in ‘Overzicht wijzigingsverzoeken’ op 'verwerkt'? Dan is uw wijziging binnen 10 werkdagen zichtbaar via ‘Uw organisatiegegevens wijzigen’ in SWP.

Uw rekeningnummer wijzigen doet u in het Selfservice Werkgevers Portaal (SWP):
  • Ga naar pensioenaangifte.apg.nl.
  • Log in met eHerkenning.
  • Kies 'SWP' in de balk bovenaan.
  • Ga naar het tabblad 'Organisatie'.
  • Kies de optie 'Uw organisatiegegevens wijzigen'.
  • Wijzig bij 'Rekeningen' uw rekeningnummer.

U kunt 2 rekeningnummers aan ons doorgeven. Het rekeningnummer ‘In’ is het rekeningnummer waarmee u de premies betaalt. Het rekeningnummer ‘Uit’ is het rekeningnummer waarop wij te veel betaalde premies terugstorten.

Het instellen van automatische incasso doet u in het Selfservice Werkgevers Portaal (SWP):
  • Ga naar pensioenaangifte.apg.nl.
  • Log in met eHerkenning.
  • Kies 'SWP' in de balk bovenaan.
  • Ga naar het tabblad 'Organisatie'.
  • Kies de optie 'Uw organisatiegegevens wijzigen'.
  • Kies bij 'Rekeningen' voor automatische incasso en vul daar uw rekeningnummer in.
  • Download het formulier ‘Aanvraag automatische incasso’, vul het in en onderteken het.
  • Upload het formulier en klik op ‘Sla op en verstuur’.
U krijgt per e-mail of brief bericht zodra uw automatische incasso ingaat. Wij schrijven dan alle openstaande premiefacturen af van uw rekening. Zorg er daarom voor dat u geen betalingsachterstanden heeft.