Zijn je betaalgegevens veranderd? Geeft dat meteen aan ons door. Zo voorkom je dat je facturen niet ontvangt of te laat betaalt.
Je rekeningnummer wijzig je in het Selfservice Werkgevers Portaal (SWP):
Je kunt 2 rekeningnummers aan ons doorgeven. Via het ‘INCASSO’ rekeningnummer betaal je de premies. Via het 'EXCASSO' rekeningnummer ontvang je teveel betaalde premies terug.
Gebruik voor je facturen een mailbox waar meerdere mensen bij kunnen. Zo zorg je dat facturen altijd goed aankomen en opgepakt kunnen worden. De contactpersoon of het e-mailadres wijzig je in het Selfservice Werkgevers Portaal (SWP):
Je wijziging is niet direct zichtbaar. Staat de status in ‘Overzicht wijzigingsverzoeken’ op 'verwerkt'? Dan is je wijziging binnen 10 werkdagen zichtbaar via ‘Organisatiegegevens wijzigen’ in SWP.
Een goede keuze! Met automatische incasso betaal je altijd op tijd. Wij schrijven altijd 3 dagen na factuurdatum de factuur af.
Je geeft de keuze door via het Selfservice Werkgevers Portaal. Je logt hier in met de eHerkenning dienst 'Werkgever - Selfservice Werkgevers Portaal APG'.
Hier geeft je heel eenvoudig je keuze voor automatische incasso door:
Zodra wij je verzoek hebben verwerkt krijg je per e-mail of brief bericht van ons. We schrijven vanaf dat moment via automatische incasso alle openstaande en toekomstige premiefacturen af.
Andere facturen, zoals rentefacturen, blijf je wel zelf overboeken of betalen via iDeal.