Meestal heb je hier geen last van, maar soms is er technisch onderhoud nodig. Daarom is Mijn Bouwpensioen van zaterdagmiddag 6 december 12:00 tot uiterlijk zondagmiddag 7 december 16:00 niet beschikbaar.
Iedere periode doe je pensioenaangifte voor je klanten. We helpen je hier graag bij. Op deze pagina staat alle informatie. De pensioenaangifte doe je via een salarispakket of via ons Selfservice Werkgevers Portaal (SWP). Je logt op SWP in met eHerkenning, betrouwbaarheidsniveau EH3.
Vragen over de pensioenregeling of pensioenaangifte? Bel naar 020 483 42 00 of mail naar premies@bpfbouw.nl. Vragen over de Bedrijfstakeigenregelingen (BTER)? Bel met 020 583 70 70 of mail naar werkgevers@bter-bouw.nl. Vragen over het Tijdspaarfonds? Bel met 020 583 70 70 of mail via werkgevers@tijdspaarfondsbouw.nl
Alles wat je moet weten over de pensioenaangifte. onder de huidige pensioenregeling
1 januari 2026 geldt de nieuwe pensioenregeling. Dan verandert er ook wat voor de pensioenaangifte.
Zorg dat je klanten je machtigen.
Zo regel je de aanmelding van een nieuwe klant of bedrijf.
Alle handleidingen voor het Selfservice Werkgvers Portaal (SWP) bij elkaar.
De percentages en regels om de premie te berekenen.